Monday, January 25, 2010

SELAMAT BERTUNANG NIZAM DAN ILA



Assalamualaikum..

Semalam, 24/01/10.. Adik T, Nizam telah bertunang dengan pilihan hatinya.. Dila.. Kami ke Serendah semalam.. Berkumpul adik-beradik bersama ibu dan ayah saudara.. Kami 15 kereta ke rumah Dila yang tinggal berdekatan dengan rumah kakak ke 3 T, Kak Azizah juga di Serendah.. Alhamdulillah.. Majlis berjalan dengan lancar dan Insya Allah, bulan 7 nanti T akan menerima bakal adik ipar!!

Nizam bersama barang-barang hantaran yang digubah oleh kakak ke 2 T, Kak Arina dari Kulim..




Ada misi yang perlu dilaksanakan di sini.. Heheh..



Perbincangan sedang dijalankan.. Berdebar-debar T masa ni.. Alahai.. Hehe..


Sesudah perbincangan.. Amik gambar barang-barang hantaran kedua belah pihak..



Ma sedang menyarungkan cincin merisik..



Ini pulak dok sarung cincin bertunang..



Cium tangan bakal ibu mertua..



Kami ramai-ramai..



T suka bangat dengan gambar ini...



Depa sudah menjamu selera rupanya kat luar tu..



B sedang mengambil makanan.. Makanan semua sedap-sedap.. Tip Top!!



Anak-beranak kami..



Nizam..



Bergambar di samping barang hantaran daripada belah kami..



Kami sekeluarga tak sabar-sabar nak tengok adik kami ni berkahwin.. Semoga semuanya berjalan lancar mengikut perancangan.. Em.. Hantaran kahwin RM8186.. Tahun lahir adik-adik T ni.. Nizam lahir tahun 1981 dan Dila lahir tahun 1986... Pendek kata, T yang lagi teruja melihatkan mereka berdua ni.. T dah tak sabar-sabar tau nak menerima adik ipar ni!!

7 comments:

Maia said...

comei bakal adik ipar tu..hehe

semoga hubungan mereka berkekalan ke jinjang pelamin dan seterusnya akhir hayat.. =D

UnGu VioLet said...

tahniah utk adik akak.. moga terus kekal hingga ke jinjang pelamin.. ameen..

Emy Omar said...

Alhamdulillah..dah nak kawin dah Nizam ye..Ruzi pun bakal dapat adik ipar.semoga their big day pun berjalan lancar nanti..

dilaOHdila said...

selamat bertunang buat adik T
wah tunangnya lawo
ada Iras keluarga T aaa...insyallah serasi tu

~~ciklinn~~ said...

tahnoiah utk adikk kak tie....

mula2 linn ingat yg puan tu adikk.. hheheh muka lebih kurang jerk

atty's said...

Selamat bertunang utk adik T..
comey & manis org nya ..baju pink tu lawa..

cupcakesnyamnyam said...

tahniah T... smoga mereka terus serasi bersama mcm t ngan suami amin hehe -awien-