Tuesday, April 27, 2010

30 MINIT

Ini untuk dinner kami tonite.. Ni saja yang ada kat dapor tu.. Ingat malas nak masak coz tak beli lauk hari ni... Tapi bila tengok B penat, T kata kat dia.. "Ummi masak sardin dan goreng telur letak kicap je boleh"? Dia kata ok.. Dan terus T masuk dapor.. Klentung-klentang dan setengah jam kemudian inilah hasilnya... Laju diaorang makan.. Same goes to me.. ;-O Haha!! Tengahari tadi T makan roti aje.. Laporla.. Ikan Sardin + Telur Kicap + Buah Oren Sunkist + Air Laici.. Cukuplah untuk malam ni.. Kenyang.. Alhamdulillah..





Dan sekarang T sedang menonton MERCY @711.. Pas tu sambung tengok DESPERATE HOUSEWIVES @708 lak. Beginilah keadaan T pada hari Selasa malam-malam gini..

4 comments:

k.e.r.i. said...

telur masak kicap & sardin pun dah cukup sedap time lapor gini

*drooling*

bizzonline said...

sedap pe telo+kicap..mkn ns pns2..dapnyeeeee

atty's said...

itu pun dah sedap T..leh buat kty terliur..

~~ciklinn~~ said...

tolorrr kicappp tu sedappnyer.... masak2 yg camni yg buat kita lagi lajusss mkn tau..