Monday, October 04, 2010

AWARD AGAIN..


Assalamualaikum....

Sebenarnya dah lama dapat award ni daripada Amy Syaquena, http://sinarraudah.blogspot.com/
tapi baru hari ini T menampalnya di blog ini.. Maaf Amy.. Better late than never ok honey!! Sorry again!!

:: PENGERTIAN BERKENAAN AWARD INI ::
PENCIL yang besar menunjukkan kesenian yang begitu peka terhadap blog anda dan mencerminkan sesuatu nilai penghasilan.
FILEM bergerak tanpa henti menunjukkan AWARD ini diFOWARD kepada bloggerist yang betul-betul layak menerima.
LOGO bulat berkelip-kelip jika di perhatikan betul-betul, ia adalah manusia yang berkepalakan monitor komputer. Ini membawa maksud anda adalah seorang yang begitu bijak menguasai dunia alam maya ke globalisasi.
Okey, tak ada syarat yang diminta dan T terus nak berikan Award ini kepada blogger yang berikut. Harap mereka sudi menerimanya.. Dah....
Emy Omar
Meen Yusof
Sara Russly
Lieya Latif
Zana Nordin
Madiha
** kecewa tak dapat berpuasa penuh hari ini.. Dia dah mai dah!! **

5 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

thanks kak tie...

alahai...takpe lah kak tie
nak wat camner....bendera merah tu datang on time ler katakan

Emy Omar said...

Thanks ruzi..saya ambik ye..nanti saya gantung kat blog saya

en_me said...

glemerr uoolss.. ahaks

UnGu VioLet said...

biasala kak.. pompuan la katakan kan.. hihi.. apepun.. niat tue dah ade kan.. :)

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

thanks tie......
nanti akak ambik & tepek kat blog ye... maaf lambat dtg ambik ni.. kdg masuk blog nak update.. tp tak sempat sbb dok sibuk melawat sana sinun terus terlupa.. hehe..