Thursday, July 22, 2010

RAWATAN KAKI

Assalamualaikum...

Dah menjadi rutin pulak.. Setiap hari, bila balik dari gym.. Terus ke Salun Kecantikan ROMA.. Begitulah keadaannya sepanjang minggu ini. Cuma bulan puasa saja T stop pergi ke gym dan ke ROMA. Tak tahan dahaga tu.. Duduk di rumah sajalah sepanjang bulan Ramadhan nanti.. :-) Hari ni cuma sempat buat rawatan kaki selama satu jam.. Masa mandi tu dok gosok kaki.. Ah! Sangat lembut dan gebu!! Suke!! :-D




Beli kacang ni sebelum balik tadi.. Ma tokey salun yang buat.. Campur air panas saja dan jadilah Kuah Kacang.. Ingat petang ni nak buat Cekodok.. Cicah ngan Kuah Kacang.. Em.. Tak sabar!!



Keadaan di dalam bilik sauna dan bertangas..

Kena bukak barang kemas ye puan-puan semasa berada di dalam kabin sauna ni...



Inilah dia kabin saunanya.. Dok dalam ni dalam sejam gitu.. Baca majalah ke.. Jadi masa tu tak membazirlah sangat.. Sambil layan baca buku atau majalah.. Boleh dengar alunan muzik yang mengasyikkan.. lagu-lagu love story tu.. Layan...




Tempat bertangas... :-*



Deco..






** Suka deco kat salun ni.. Kena dengan citarasa aku.. Daripada segi bayaran dan layanan memang tip top! Memang aku sangat-sangat berpuas hati.. Oh! Btw.. Aku tolong promote salun ni sebab nak tolong kawan saja.. Aku tak ada terima apa-apa bayaran pun ok? Jangan salah anggap pulak.. Orang buat baik dengan kita.. Kita pun kena buat yang sama jugak.. Kan? So, orang Temerloh.. Moh kite!! Rugi aok tak pegi tahu?? :-O **

2 comments:

En Bye said...

apa lagi kak... kasi hias rumah jadi konsep sauna lah... hihihi!

Amy Syaquena said...

wah suke konsep sauna macam tue...tenang je rasa macam ala di bali pulak...