Wednesday, August 25, 2010

15 RAMADHAN....

Assalamualaikum..

Hari ini Hari Wanita Peringkat Kebangsaan.. Selamat Hari Wanita buat semua wanita di luar sana.. Semoga kita semua terus kekal cantik dan gojes buat selama-lamanya.. Hak3!!

Pagi tadi bersahur T makan ini.. Dan sepanjang hari terasa lapar yang amat.. T tahankan juga.. Tak bolehla.. Kena jugak pekena makan nasi... Tak banyak.. Satu senduk pun dah cukup.. Lepas tu minum air panas dan jugak air masak.. Baru bertahan sampai waktu berbuka.. Dalam pukul 6 petang tadi.. Badan lemah dan longlai saja..



Selepas ambil anak-anak di sekolah tadi.. T singgah beli barang dapur dulu.. Jugak lauk untuk dimasak sebelah petangnya...



Hari ni T masak Tom Yam Campur dan Ayam Goreng Kunyit.. Anak-anak yang mintak T masakkan menu ni..




Juadah berbuka puasa untuk hari ini.. Makan 3 beranak saja sebab B ada kes di Kota Bharu.. Kesian kat I, kena tinggal lagi.. Huk3.....

2 comments:

illa said...

hoho lapar spt biasa...
:) nak buat ayam grg kunyit gak laaa

Emy Omar said...

sedapnya yum..yum..yum..
P/s: Pahang mungkin cuti direct 2 minggu kot..sebab banyak negeri lain cuti direct 2 minggu..Melaka je tak bagi cuti walaupun dah ganti sekolah hari sabtu beberapa kali ceh!!Nyampah ;p