Monday, November 15, 2010

HOLIDAY VILLA CHERATING


131010
Lunch di
Restoran Sara Thai Kitchen
Kuantan
Kami selalu makan di sini
Masakannya sedap
Memang kedai ni penuh sokmo
Jemput makan semua
",)

Siap makan
Kami gerak ke
Megamall Kuantan
Singgah di Parkson
Beli baju untuk dipakai
Ke gym
Kena beli baju baru
Dan barulah ada semangat
Nak ke gym selalu
Ha! Gitu ka?
:-p
Kemudian
Tapau makanan di KRR untuk dimakan
Di dalam bilik nanti
Oh ya!
Lupa nak bagitahu
Kami otw nak ke
Holiday Villa Cherating
Mahu raikan cinta
Di situ!
:-)
Kami sampai di bilik
Dalam pukul 7 malam
So tak ke mana
Terus lepak rehat
Dalam bilik saja
Badan pun dah penat
So, jom kita
Tidur dulu
:-O




141110
Lepas solat Subuh
Terus turun ke laut
Pantainya cantik
Suka suasana di pantai
Tenang
Ah!
Relax betul rasanya!



Balik dari pantai
Masuk ke bilik semula
Siap bagai
Dan keluar untuk bersarapan
Makanannya sedap
Tempat makan berhadapan pantai
Iaitu gambar yang di atas sekali
Di dalam entry ini
Santai je
Best dapat rasa angin
Laut lepas......




Sudah kenyang makan
Masuk ke bilik
Bersalin baju
Untuk mandi di kolam pula
T biarkan saja
Anak-anak dok mandi
T dok tepi kolam ambil
Gambar diaorang
Happy sangatla
Bebudak ni bila
Dapat mandi di kolam gini
:-D




Bilik kami
Chalet kat belakang Adib tu
Pada mulanya
Mr. Hubby booking
Bilik standard
Tapi dia rasa
Bilik tu kecik sangat
Lalu dia menukar ke
Bilik jenis chalet pulak



Dah siap check out
Duduk baca paper sat


Okey!
Kami balik dulu
Nak gerak ke satu tempat
Best ni pulak!
Kat mana tu?
Eh!
Adalah...
Kita jumpa di lain entry ye?
Till then
Jumpa lagi!
:-)


No comments: