Saturday, January 08, 2011

LUPA!!











Pagi ni kluar g sarap @Kg Paya Keladan, T order Nasi Kerabu + Ayam Goreng + Teh Tarik, Nur order Nasi Kerabu + Teh '0', Adib order Laksam + Air Kosong manakala Hubby lak order Nasi + Kari Daging + Nescafe Tarik. Ambik Kuih Ketayap, inti dia warna Pink ok? I like! Pas tu Hubby order Karipap Panas. 50 sen sebijik tu. Memang sedapla makan panas-panas! Sudah kenyang (melantak) makan, kami ke Mentakab. Cari barang dapo sket & tak lupa tapau burger Mc'D. Penangan Farah Fazlinla ni! Duta Prosperity! Gagaga.. Sudah menapau makanan, kami gerak blk ke rumah. Dok mkn Burger then msk dapo msk 4 lunch. Simple je menunye. Sup Ayam, Telur Dadar, Sambal Kicap & Buah Epal Merah. For Tea Time, T msk Spageti Bolognese. Semalamla terliur tgk di FB kawan. Bhn2 pun mmg dh ada. Dh siap bli cuma tgu nk msk jer. Kak Za, amacam? Lulus x ni? Hehe.. Layan Gelanggang Raja Lawak 5 sambil makan Spageti. Najmi! Suka lawak dia! Aku lupa! Aku lupa! :-D T selsema hampir seminggu dah. T ada g jpa doc dh amek ubat. Dia suggest ambik ubat jenis spray. Cepat sembuh flu. Mahal harga ubat dia charge kali ni. Kna RM110. Pekerja dia ckp harga ubat spray tu yg mahal. Alhamdulillah. Flu dah makin berkurangan. Hidung tak bersumbat lagi..

1 comment:

Emy Omar said...

Saya pun baru lepas pekena prosperity burger..musim2 CNY ni kalau ke McD tak sah kalau x order prosperitu burger kan..sedap nampak spaghetti tu..nyum..nyum..