Wednesday, February 23, 2011

BIARKAN BUNGA BERKEMBANG...



Last week Bunga Teratai ni cuma kembang sekuntum. Ni dah kembang sepenuhnya kat dalam tasik tempat T jog selama seminggu ni. Entry kali ni khas didedikasikan buat 2 orang sahabat T tersayang, Emy & Aimi. Jadi macam bunga ni. Memang ambik masa nak mengembang. Tapi tengok, setelah dia kembang, jadi pujian & dapat kagumkan orang lain. Biar datang hujan ribut, berpanas bagai. Tapi dia tetap kembang dengan besar & gah. Cabaran yang datang telan & tempohilah dengan gagah. Bak sekuntum Bunga Teratai. Jangan layu di tasik madu. B strong ok? Ini pun nasihat buat diri sendiri jugak. Tak terkecuali dibebankan dengan masalah. Itulah yang dinamakan kehidupan. Sayang korang. Jangan sedih-sedih ok? Meh sini meh, T aka Ruzi nak pelok cium. Muah! Muah!

3 comments:

Azueriena Norash said...

setiap insan tidak pernah lari dari masalah kan...semoga kita sama2 tabah mengharungi segala ujian dari allah swt....aminnn

Aimi said...

T, thanks for the dedication...so sweet!!!! and thanks for your support...love u dear..... take care...

Emy Omar said...

Ruzi,thanks for your understanding..huhuhu sedih+terharu..insyallah semoga kita sama-sama tabah mengahadapi dugaan dariNya kan..love you...