Monday, February 21, 2011

PASAR MALAM


Setiap kali ada Pasar Malam kat perumahan T ni, Mr. Hubby tak lupa belikan ini untuk T. T jarang g Pasar Malam kat sini. Boleh kira dengan jari je berapa kali g Pasar Malam. Jugak B mesti belikan Kebab Daging. Hari ni T tertarik tengok plastik panjang gini. Dia letak air Coconut Shake jugak Potato + Mayo + Sos Cili ni. Terus ambik hp ambik gambar! Poyo ah!

4 comments:

Emy Omar said...

nak..nak potato spring sedap.

FarEast said...

poyo pun poyo la ... janji sedap kan ;) hehe

Zana_MamaBatrice said...

uish...sedapnya coconut shake kak...
tu spring potato kan kak..sedap tak?
kat pasar malam kluang pun ada gark jual..tp tak pernah terlintas nak try ler plak...bila tengok kak tie beli nie....cam nak beli plak...

poyo tak poyo ler kak..
zana pun lebih kurang akak jer..
sampai hubby tegur...asyik ambil gambar jer

Cho Zila said...

salam..
biasaler tu tak poyoler ramai yang gitu sekarangni..
sedapnyer coconut shake... kat mana nak carini...