Saturday, March 05, 2011

BARU!




Lunch tadi g makan kat tempat baru. Restoran Ima. Dulu dikenali sebagai Restoran Nina Asam Pedas. Depan Balai Polis Temerlah. Rasa makanan not badla. Semua lauk nampak sangat sedap! Orang pun ramai. Sekejapan saja kami masuk kedai tu, dah dipenuhi oleh orang ramai. Bunyi helicopter dok iringi suapan nasi ke dalam mulot comelku ini. Entah VIP mana yang datang sempena nak berkempen di DUN Kerdau. Yang aku pasti bukan Tn. Guru Datuk Nik Aziz Nik Mat. TAKBIR! Habis makan, singgah satu gerai ni beli Cendol Pulut + Pisang Goreng. Gerai sebelah kedai buku Popular. Cendol Pulut dia sedap ya awwww!!. Hehe... Then cari 3 barang ni yang wajib T beli untuk jadi cantik macam korang di luar sana! Sedar diri tak cantik. Tak pekan kalau nak berusaha untuk jadi cantik? Anyway, kecantikan dalaman lagi penting daripada kecantikan luaran. Cantik dalam, syukur. Cantik luar itu satu bonus. Alhamdulillah!

2 comments:

Zana_MamaBatrice said...

wah kak
ada tempat makan baru yerk kak
nampak sumer sedap lauk yg kak tie ambil tu...nak2 ikan keli tu..

oooo kak tie makan jamu mak dara yerk
ok tak kak?
zana bab jamu2 nie..susah sikit..tp dlm hati nie dok teringin gark nak makan

la mì said...

wonderful post!
HI! my name's martina and I come from Italy... I'd like you visit my blog and if you want follow me! I wait you... kisses :D
marti