Thursday, March 10, 2011

SEKALI SEHARI




Sekali di dalam hidupku, ku rasakan cinta yang suci sejati. Sekali, ku katakan sekali lagi, cintaku hanya sekali... Hehehe tetiba teringat lagu yang dipopularkan oleh kumpulan Feminin dulu. Time tengah kemaruk giler dengan Feminin. Tapi x delah sampai aku dok gedik menari macam depa. Minat lagu-lagunya saja. Poyo je bila dok imbas & ingat balik kisah ni :-p Ni ha, konon janji pada diri sendiri. Kalau boleh nak makan nasi cuma sekali sehari (ayat tak boleh belah). Kadang-kadang terbabas gak. Nafsu kuat sangat! Er, maksud aku nafsu makan ye, bukan nafsu yang toooooooot itu! Ni gambar-gambar masa lunch pada minggu ni. Esok Jumaat, biasanya tak masak. Masa agak singkat so bawa anak-anak makan kat kedai aje. Sabtu ni jom! G mandi & tidur @Bukit Gambang Resort City. Jom!

3 comments:

dilaOHdila said...

Best gi GAMBANG ni T. kak dod pnag gi...mmg syok ooooo
HOLIDAY HOLIDAY.....

Ladfe Amir said...

takpe..bila makan banyak tapi maintain ngan senaman yg betul, InsyaAllah semuanya akan ok.

cinta yang sejati akan menjadikan dunia sebagai syurga yg tidak dapat dicari ganti.

.:nhalilah:. said...

best la pegi gambang..