Sunday, April 24, 2011

AWOK LIKE PINK!






Sebelum ni aku memang gilakan warna MERAH. Apa-apa barang yang mahu dibeli, warna MERAH paling diutamakan. Tapi lately ni aku tergila-gilakan sangat dengan warna PINK! Apa-apa saja barang yang mahu aku beli, aku akan pastikan ianya berwarna PINK, PINK dan semuanya PINK! May be sebab pengaruh "Usop Wheelchair", "Kumpulan Jambu Maharaja Lawak", tengok koleksi kawanku, Sh Fateha Sy Idris yang obses dengan warna ni (aku bakal mengikuti jejak langkahnya nanti), tengok gambar barang-barang berwarna PINK, maka aku terus tergoda sama. Ni antara koleksiku yang terbaru. Barang-barang keperluan seharian yang dibeli di Tunas Manja, Cekak Rambut Nur yang dibeli secara online dengan Sayang Sara Bowtique (FB : Sara Russly) & Apron Avon. Koleksi pink colour yang paling aku sayang pula off courselah handbag Coach yang dibeli di US oleh Abang Birasku. Mintak tolong kirim beli dengan dia sebelum dia pulang ke Malaysia pada Mac lepas. Tq Darling merealisasikan permintaan isterimu ini. Itupun dengan syarat, hehe. Order handbag yang berharga setakat 200 Dollar sahaja. Tak boleh lebih daripada tu. 200 Dollar pun, 200 Dollarlah bang!. Janji dapat. At last merasa jugak aku pakai handbag Coach. LalalaLa...

4 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

awok lak suka pepel..ehehhe

FarEast said...

ye ye saya admit perempuan miant pink ... termasuk la wife saya ... hehe :p

Azueriena Norash said...

peeeewiiitttt...aii like ur coach...so sweet dear

zu quzaify said...

Tie..beg tie color red, black, brown tu cantik. Ada sblm ni tgk pic T pakai beg tu. Boleh close up. Cantik lah pulak....