BERPANTANG 44 HARI

Assalamualaikum...

Hari ini saya sudah mencapai hari ke 44 dalam tempoh berpantang. Tapi itu tiada maknanya kerana saya masih di dalam pantang. Meneruskan pantang sehingga hari ke 100 seperti yang telah biasa saya lakukan sebelum ini. Tiada masa nak menulis atau update blog panjang-panjang, maka saya copy and paste sahaja berkaitan Rahsia Berpantang 44 Hari. Pada saya, tulisannya sudah mencakupi tajuk di atas. Silalah membacanya. Untuk mengetahui apa rahsia di sebalik berpantang selama 44 hari dari tarikh selepas melahirkan bayi.

http://cintaitumisteri.blogspot.com/2010/11/rahsia-berpantang-44-hari.html

Ye, saya sudah sampai ke hari yang ke 44. Alhamdulillah. Saya dan baby Honey sihat Alhamdulillah. Doakan saya selamat berpantang ke hari yang ke 100 nanti!

Comments

mountdweller said…
Alhamdulillah dan tahniah T di atas kurniaan seorang lagi ahli keluarga. Uncle doakan semoga bahagia dan sihat selalu.

Along pun baru lepas pantang 44 hari pada hari jumaat.

Popular posts from this blog

Klana Beach Resort, Port Dickson

The Taaras Beach Resort & Spa, Pulau Redang