Sunday, November 11, 2012

KFC TEMERLOH *HAMPAS*

91112
 
Semalam dah breakfast di KFC baru di Temerloh ni.
Beratur lama coz orang di hadapan tapau banyak sangat.
Okeylah tu biasalah tu coz depa buka satu kaunter saja.
Me tengok banyak lalat dok berterbangan.
Me ignorekan saja.
Tetap nak makan di sini juga.
Me order a.m breakfast ,
Feast A.
Me mintak Teh Tarik Kaw.
Cause last week ada datang dan rasa Teh Tarik Kaw dia.
Memang sangat-sangat sedap.
Bila dia cakap mesin Teh Tarik rosak,
Me pun tak apalah.
Cakap kat dia,
Saya datang sebab nak minum Teh Tarik Kaw tu,
Dah tak ada nak buat macammana.
Supervisor dia yang ambik order aku.
Ok fine.
Siap ambik makanan yang diorder.
Duduk di bawah cause di atas depa belum buka kipar or air cond lagi.
Mr. Hubby dah naik turun semula cause panas.
Ok. Makan di bawah bersama lalat-lalat.
Siap makan,
Bawa Honey naik mainan dia sekejap di tempat permainan tu.
Ok habis cerita pasal breakfast semalam.
 



 
101112
 
Ini cerita today.
Kami ambik order drive thru saja.
Me minta a.m breakfast,
Feast A.
Me tanya,
Saya nak Teh Tarik Kaw ada.
Staff dia jawab ada.
Me dah teruja!
Best ni dapat minum Teh Tarik Kaw!
Then bila tengok ke Honey,
Nak bawalah dia g tempat mainan tu sekejap.
Me keluar g ambik gambar my daughters di tempat permainan ni.
Then me naik kereta.
Singgah Cowboy beli barang sikit.
Masa tu dah rasa sikit Teh Tarik dia.
Eh!
Kenapa rasa Teh Tarik Kaw dia macam ni?
Biar dulu cause nak cari barang di Cowboy
Then kami balik ke rumah.
Bila keluarkan makanan dari kotak,
Ada makanan yang tak cukup.
Air Teh Tarik Kawnya pulak cuma berasa Air Susu Tarik saja
Guano?
Dalam burger tak ada filet ayam.
Semalam aku makan ada.
Tadi pun dia cakap dia isikan ayam tu dalam burger tu.
Semalam aku dapat yang macam roti pita yang panjang tu.
Macam Popia tu.
Ada dalam gambar di atas tapi hari ni tak dapat pula.
So, 2 benda yang aku tak puas hati.
Rasa Air Teh Tariknya juga
Tak dapat yang macam Popia tu.
Aku makan semalam semua makanan rasa ok sedap.
Hari ni lain ceritalah pulak.
So, aku nak g KFC lah semula.
Mr. Hubby tak bagi cause dia cakap ini perkara kecik.
Bukan masalah perkara kecik tapi kita bayar guna duit what?
Biarlah bukan beratus pun tapi aku nak hak aku.
So, apa lagi.
Yang aku boleh buat mengamuk di Facebook.
"Service dan mutu makanan KFC Temerloh"
*like a shit*
Geram sangat sampai aku tak sentuh pun makanan yang aku beli tadi.
Sumpah aku tak g KFC TEMERLOH ni dah!
Jangan haraplah ye aku nak habiskan duit aku lagi kat ko!
Service macam ....
 
Itu ajelah yang aku nak cerita.
Ok. Puas hati dah!
 
 



No comments: