Posts

Showing posts from January, 2016

happy birthday honey

Image
Assalamualaikum...Birthday anak dara today. Honey menjengah 4 tahun sudah. Rasa baru semalam aje ummi lahirkan awak. Hari ni dah boleh berborak dengan awak macam ummi berborak dengan abang Adib dan kakak Nur awak aje.Ummi sayang awak. To the moon and back. Membesar dengan sihat ye sayang? Jangan nakal-nakal sangat. Ummi gigit awak karang!

emosi ini

Image
Assalamualaikum...Seringkali aku mengambil tindakan tanpa berfikir panjang terlebih dahulu. Membuta tuli dalam tak pasti. Dan cuba teka apa yang terjadi? Pastilah aku yang duduk menggigit jari. Suka benau beremosi. Entah apa-apa jew. Padahal tak de benda pun. Saje je nak menarik perhatian. Especially dengan encik suami. Mujurlah dia paham perangai si isteri yang penuh dengan sensasi. hihihi.Okeylah. Nak g naik bilik atas jap. Nak berkemas bilik stor. Buang apa-apa yang patut. Buat semak rumah je kan simpan lelama? Ada masa nanti, aku update belog lagi ye?Muah ciked!!!

ku ingin selalu di sampingmu

Image
Assalamualaikum...rindu kita tak? hiks! kita belanja sekeping gambar eh? lenkali kita belanja gambar lain pulak. ketahuilah, sesungguhnya ku ingin selalu di sampingmu. cewah. cam gedik gitukan? supaya terubatlah rindu kat sesape je yang rindukan kita tu.
Setelah kau pergi ku selalu berduka 
Tak pernah tenteram di jiwa 
Setelah kau tiada hatiku gelisah 
Tiada tempatku bermanjaWahai kekasih 
Tidakkah kau tahu 
Ku ingin selalu di sampingmu 
Setiap masa hatiku tak lupa 
Ku harap kau begitu jua Di angin nan lalu 
Ku sampaikan pesan 
Padamu hai idaman kalbuDi burung nan terbang 
Ku kirimkan berita 
Ku selalu menanti kau tibagood night. tidur tu mimpi memanis. jangan lupa baca surah Al-Fatihah, ayat Qursi, surah 3 Qul, berselawat dan mengucap bebanyak. Insya Allah, ada masa kita update belog kita eh?muah ciked! bye.