Showing posts with label OPEN HOUSE. Show all posts
Showing posts with label OPEN HOUSE. Show all posts

Sunday, July 24, 2016

Dapur Cik Wati

Assalamualaikum,

Semalam kita pergi beraya kat rumah sahabat kita, Cikgu Julia dan Kak Murni. So hari ini kita buat balasan jemputan pula. Kita jemput kawan-kawan buat makan-makan sikit. Kita masak Puding Jagung, Sandwich Sardine, Spaghetti Carbonara, Spaghetti Bolognese dan Mee Bandung. Air pula Oren Sunquick.
Alhamdulillah. Ramai yang datang jugak. Ajak jiran-jiran sekali.
Seronok melayan tetamu menjamu selera. Ini baru raya!

#teamrayapahang 

Monday, August 25, 2014

Open House & Small Reunion

Assalamualaikum...

16.8.2014

Dari rumah my ex-classmate, Yus di Temerloh, my family and I ke Kg. Sri Gombak Indah, Batu Caves, Selangor untuk memenuhi jemputan Open House merangkap Majlis Aqiqah anak saudara seorang lagi my ex-classmate, Ap or Dewi.

Alhamdulillah. Berjumpa my ex-schoolmates Sek. Men. Vokasional Sanggang 1995/1996. Ada yang pernah beberapa kali berjumpa selepas SPMV dan ada yang tidak pernah bertemu langsung setelah tamat peperiksaan! Beberapa tahun ini sahajalah hanya "bertemu" di Facebook juga group Ladies Vokay di WhatsApp.

Bayangkanlah havocnya kami tatkala bertemu kembali. Cukup gamat, meriah dan dengan hanya melihat gambar-gambar ini sahaja, membuatkan I  tersenyum-senyum sendiri hampir lewat pertemuan ini uols!
Hiks! Angau seperti orang tengah galak bercinta dibuatnya!

Agak...


Masa ni baru sampai. Kami sampai berperingkat-peringkat. Luckily, I yang mula-mula sampai. Hiks!

My friends. Zue, Sham, Mi, Ap and I.

I order 3 kotak Blueberry Cheese Brownies dan 2 bekas Marble Cake dengan Sham. Buat sebagai buah tangan untuk tuan-tuan rumah yang kami kunjungi.


Anak Ummi, Honey.

Yeah! Happy sangat dapat bertemu kalian kembali!

Kawan-kawan yang dapat hadir di reunion ini. Thanks korang!


With my friend, Thita yang baru sampai.


Thursday, August 21, 2014

Open House

Assalamualaikum...

16.8.2014

Memenuhi jemputan Open House my ex-classmate, Yus. Terima Kasih kerana sudi menjemput kami iya Yus?

Foods sedap belaka & thank you berikan Cakes & Tapai Pulut. Nyums!

Hopefully you suka Macaroni Carbonara yang I masak tu dear!

Monday, August 18, 2014

Open House Haji Azmi

Assalamualaikum...

8.8.2014

Ada jemputan open house di rumah my ex-schoolmate, Hj. Azmi di sini. Dapatlah peluang berkumpul bersama ex-schoolmates yang lain juga.
Selepas itu, tiga orang kawan datang pula beraya di rumah I. Jamu mereka apa yang ada sahaja. Minta maaflah iya?

Jangan serik untuk datang lagi!

Happy Birthday Baby Manis

Assalamualaikum,  Hari ini baby Covid Ummi ni dah genap setahun. Begitu pantas masa berlalu ya? Baru rasa macam semalam sahaja Ummi melahirk...